NAK KAHWIN
again, if you ever found this blog, please keep it to yourself.
since i was small, ive been very very very obsessed in getting married. dulu rasa macam umur 18 tahun, lepas habis sekolah terus nak kahwin. i think because growing up kan i saw my parents tenang dan damai, tak bergaduh sepanjang marriage diorg, ada rumah sendiri, kereta sendiri. best. rasa tenang, or- nampak tenang. fast forward to now, im 24, not even engaged!! not even a fiancee at this point. rasa macam dah gagal dah kehidupan hahaha. kereta dah ada, kerja dah ada. yang takda? suamiiii T.T hahahaha i thought i want a marriage- tak kisah la kahwin dgn siapa asalkan kahwin. tapi tidak ya rakan-rakan, saya ada specific person yang saya suka dan saya tunggu :( we're planning to plan a wedding after he got his job (we just graduated 2 months ago) tapi belum ada rezeki dia lagi nak dapat kerja.
about him, i remember knowing him from a friend of mine- yang i tanya pasal my final year project during diploma. that time i did a project yang need to use fingerprint sensor. so i cari orang yang buat sama project dgn i- or atleast use fingerprint sensor. so our mutuals bagitahu yang ada sorang lelaki ni buat project guna fingerprint sensor and he ask me if i want to contact the person. so dengan desperate nya i minta number and ask my friend if he could ask him boleh tak kalau i nak call- sebab i malas nak type. dia jawab boleh and the rest was history...
now its already been 3 years since we are together. sesusah susahnya kitorang dah pernah lalui bersama dan sesenang senangnya we have celebrate with each other. things that i like about him- banyak. tak terdescribe. but my most favorite is how he always go out of his way to make me happy, walaupun dia tak ada apa apa. i wish we will get married soon, travel the world together (finally discover my expensive hobby) dannn make cute babies <3!!!
okbye
jemsjambu
April 2025
about him, i remember knowing him from a friend of mine- yang i tanya pasal my final year project during diploma. that time i did a project yang need to use fingerprint sensor. so i cari orang yang buat sama project dgn i- or atleast use fingerprint sensor. so our mutuals bagitahu yang ada sorang lelaki ni buat project guna fingerprint sensor and he ask me if i want to contact the person. so dengan desperate nya i minta number and ask my friend if he could ask him boleh tak kalau i nak call- sebab i malas nak type. dia jawab boleh and the rest was history...
now its already been 3 years since we are together. sesusah susahnya kitorang dah pernah lalui bersama dan sesenang senangnya we have celebrate with each other. things that i like about him- banyak. tak terdescribe. but my most favorite is how he always go out of his way to make me happy, walaupun dia tak ada apa apa. i wish we will get married soon, travel the world together (finally discover my expensive hobby) dannn make cute babies <3!!!
okbye
jemsjambu
April 2025
Comments
Post a Comment